Trip to Bangkok! (by hoenie Cha)
14 december 2008 - Bangkok, Thailand
We hebben een voorspoedige reis achter de rug. Géén gekke vertragingen, niet een veel te dikke en stinkende buurman of vrouw, nagenoeg géén turbulentie, voldoende "gezelligheid" aan boord en op het vliegveld kwamen we geen mensenmassa's met gele t-shirts tegen. Zuslief had voor ons een leuk cadeautje ingepakt en meegegeven welke we in het vliegtuig mochten uitpakken. We waren nog niet eens per taxi weggetrokken bij onze slurf voordat we hem uitpakten. Norrit (can't live without them!), een goed staaltje literatuur over hoe vervelend vakanties kunnen verlopen, chocolade om je na het lezen van dit weer op te vrolijken en een Mp-3 speler met een ontzettend lief ingesproken tekstje. Na dit uitgepakt te hebben dacht ik; Ohhhh.... nog maar 11 uren vliegen! ;-(
De piloot was onderweg niet te verstaan, dus spannende details over de weg hebben we gemist. Eenmaal aangekomen hadden we snel onze tassen te pakken en volgden we de massa richting EXIT! De taxichauffeurs hadden duidelijk behoeft aan een ritje! We stapten in bij een chauffeur die niet verder kwam dan "hello" in het engels...
